marți, 19 mai 2009

Locul şi vocea mea în lume

Locul şi vocea mea în lume

M-am născut în România şi acest lucru nu este lipsit de importanţă pentru că ştiu că nu este cu certitudine întâmplător. Iubesc pământul pe care m-am născut ş ipe cei care-l locuiesc sau l-au locuit sau mai bine zis pe românii de pretutindeni din lume. Ştiu că pe mulţi români i-a alungat din ţară regimul comunist, acum cel neocomunist şi acest lucru îmi provoacă suferinţă.

Sunt absolventă a Universităţii Politehnice din Bucureşti, am fost profesor în învăţământul preuniversitar şi universitar, cercetător. Acum în aproape 20 de ani atitudinea mea de viaţă este una nouă. Am avut şansa trezirii la o viaţă spirituală, trezire ce m-a ajutat să mă nasc din nou. Acum viziunea mea asupra vieţii este una profund spirituală. Tot ceea ce simt şi creez este pentru cei ce au dorinţa lăuntrică să se schimbe, să se armonizeze să se cunoască. În tot ceea ce face omul are nevoie de un impuls, dar dorinţa este scânteia care deschide poarta spre împlinire.

Tot ceea ce au făcut şi fac acum în România este pentru binele neamului meu şi a locuitorilor întregii lumi. Se presupune că sunt mai inspirată decât alţii pentru că trăiesc bucuria întâlnirii lăuntrice cu lumina credinţei. Toate creaţiile mele, respectiv cele 80 de cărţi scrise, cinci tipuri de cusuri , meditaţii, terapii, emisiuni TV le-am realizat cu un singur scop: înălţarea omului spre lumina înţelepciunii. Sunt multe cărări spre fericire, omul îşi alege singur liberatea. Şi dacă libertatea îl poartă spre acceptarea adevărurilor înalte atunci creaţiile mele îl pot ajuta.

Se poate spune că pentru fiecare om vine un moment al schimbării atunci când el este pregătit. Cred că rolul meu în lume este de luminător de minţi şi de armonizator de suflete. Mă stradui să-m împlinesc această menire cu toată capacitatea mea fizică, intelectuală şi spirituală.

Dacă locul pe care cred că îl ocup în luminarea acestei lumi este unul autentic, atunci voi reuşi să-mi împlinesc menirea, dacă nu nu.

Orgoliile mele se topesc continuu pentru că ştiu că orgoliul nu-mi poate ofei şansa împlinirii, ci doar căderea în slava deşartă.

Ceea ce este cel mai important pentru mine este că nimeni până acum nu mi-a spus că vreuna dintre creaţiile mele i-a creat derută sau dezorienatare. Şi dacă fac parte din marea construcţie a Creaţiei şi sunt una din cărămizile acestei construcţii, atunci trebuie să-mi găsesc locul corect şi să-l folosesc pentru împlinirea menirii mele.

Dacă gândurile mele se îndreaptă mereu către nevoile celorlaţi şi trec această înţelegere prin propria mea nevoie este simplu de înţeles că încep să înţeleg UNITATEA CE SUNT.

Dacă fiecare ar simţi că face parte din el, lumeaar fi mai frumoasă. Mă străduiesc să pun cărămizi pentru costruirea acestei lumi. Ştiu că voi reuşi, deşi nu este uşoară, nici simplă reuşita. Însă reuşita nu va fi a mea, ci a puterii creaţiei din mine a celui ce-mi face daruri continuu.

Dacă tot ceea ce fac şi creez este de folos semenilor mei, atunci eu sunt fericită, căci aceasta este menirea mea.

Glasul prin care îi chem pe oameni la pace şi iubire nu este altul decât GLASUL LUI DIN MINE. Această perspectivă de întâlnire cu Dumnezeul lăuntric o înţeleg şi o caută cei ce se întâlnesc cucreaţiile mele şi perspectivele lor asupra vieţii se schimbă.

Căutarea lăuntrică poate oferi oricui şansa unei creaţii înalte în domeniile de interes ale fiecărui om în parte. Pot spune că lupta omului pentru mai mult se transformă în lupta lui pentru a fi lumină şi astfel viaţa lui interioară devine bogăţia lui cea mai de preţ, sunt multe de spus despre puterea craţiei. Eu cred că locul meu este cel pe care eu îl definesc şi eu îl dcid dacă ştiu cine sunt, ce vreau şi ce pot.

Eu pot mult, făputiesc mult pentru că am întâlnit puterea fără limite din lăuntrul meu. Am multe de spus lumii şile voi spune pe toate căile pentru a fi de folos celor ce s-au trezit şi au nevoie de un sfat, de o îndrumare, de o informaţie.

Acum mă străduiesc ca glasul creaţiilor mele să devină unul internaţional pentru că vreau să le ofer unor edituri de prestigiu pentru a fi publicate în plan internaţional. Veţi putea să cunoaşteţi şi să achiziţionaţi creaţiile accesând www.feliciamunteanu.com www.hristianus.ro şi magazinul online www.hristianus.com.

Dacă creaţiile mele vă vor fi de ajutor şi veţi reuşi să găsiţi soluţii pentru problemele voastre cu certitudine veţi duce mai departe învăţăturile din creaţiile mele şi astfel menirea mea se va împlini. Tot ceea ce-mi doresc de la această viaţă este să pot face fericiţi cât mai mulţi oameni. Şi dacă până acum asta s-a întâmplat doar cu românii. Doresc ca de acum încolo să se întâmple şi cu alţii. Am încă multe de spus şi-mi dedic întreaga viaţa acestei chemări.

Textele scrise de mine îmbracă o arie largă de nevoi şi căutări de la cărţi de educaţie spirituală la texte practice, texte de cultură spirituală, de educaţie şi eficienţa studiului, până la romane iniţiatice şi piese de teatru.

Cursurile pe care le susţin şi care au fost de folos românilor sunt orientări pentru mai multe nevoi umane. Tematica lor este următoarea: armonizare, autocunoaştere, autovindecare , autocontrol, comunicare, eficienţa în studiu, iniţiere spirituală, biodetecţia. Prin toate aceste cursuri nivelul de conştiinţă al participanţilor creşte pentru că viziunea asupra vieţii devine mai amplă, mai atotcuprinzătoare, creşte încrederea în forţele proprii şi întâlnirea cu puterea lăuntrică .

Mă bucur să pot spune că fericirea mea este să vad în ochii trişti ai unui om apărând lumina speranţei şi a schimbării profunde.

Pentru că am trăit de multe ori această bucurie sunt convinsă că roadele mele sunt recunoscute şi apreciate de cei ce ştiu să caute şi-şi dau şanse să si, găsească bucurii înalte. Închei această scurtă prezentare cu perspectiva unui nou început într-un loc pe care nu l-am cunoscut sau împreună cu oameni pe care nu-i cunosc încă îi apreciez şi-i iubesc pentru acest demers extraordinar de a-i uni pe românii de pretutindeni mai ales că mă regăsesc şi pe mine în această exprimare.

Visez şi visele mele se împlinesc prin toţi cei care-i întâlnesc. Doresc să lansez în toamnă o televiziune online a românilor de pretutindeni. Fie ca aceasta să fie temelia înfiinţării ei.

Cu respect şi încredere, speranţă şi iubire.

FELICIA MUNTEANU

Niciun comentariu: